سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری رودبار جنوب:

سلاح‌های غیرمجاز طی دو مرحله جمع آوری می‌شوند

طاهری گفت: جمع آوری سلاح در رودبار جنوب طی دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول تحویل داوطلبانه است و مرحله دوم با صدور دستور قضایی صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 طاهری رئیس دادگستری رودبار جنوب گفت: یکی از چالش‌های عمده‌ای که در شهرستان داریم، بحث نگهداری سلاح‌های غیر مجاز است که روز گذشته جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت همین موضوع در شهرستان برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی داشتیم.

او افزود: مقرر شد دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، تولیداتی را در ارتباط با پیامد‌های نامطلوب نگهداری سلاح‌های غیر مجاز در منطقه داشته باشند و سران طوایف هم کماکان همانند گذشته در راستای میثاق‌نامه عدالت و امنیت پایدار در منطقه همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس دادگستری رودبار جنوب تصریح کرد: جمع آوری سلاح در دو مرحله صورت خواهد گرفت که مرحله اول تحویل داوطلبانه سلاح از سوی افرادی است که به هر نحوی سلاح غیر مجاز را در اختیار دارند.

طاهری افزود: به دارندگان سلاح توصیه می‌کنم از این فرصت استفاده کنند و به یگان‌های انتظامی تحویل دهند؛ چرا که در مرحله دوم با صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستان و همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان نسبت به توقیف سلاح و تشکیل پرونده قضایی اقدام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.