سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید مشاور وزیر کشور بر نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در سه مولفه مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات

افشار دارابی اظهار داشت: در میان چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات، روابط عمومی‌ها در سه مولفه رقابت، سلامت و مشارکت وظایف زیادی بر عهده دارند.

افشار دارابی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار داشت: در میان چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات، روابط عمومی‌ها در سه مولفه رقابت، سلامت و مشارکت وظایف زیادی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: امروزه ماهیت کار روابط عمومی دچار دگردیسی بزرگی شده است که محور مقاله‌های بسیاری از دانشگاه‌های دنیا است، چرا که فضای مجازی ماهیت کار را تغییر داده و حضور بلاگر‌ها و سلبریتی‌ها شرایط را متفاوت کرده است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور عنوان کرد: روابط عمومی از وظایفی همچون تقویم و تبلیغات محیطی فاصله گرفته و رسالت اصلی روابط عمومی قرار گرفتن در صف مقدم مقابله با هجمه‌هایی است که به دنبال مدیریت افکار عمومی هستند.

دارابی سپس گفت: رسالت روابط عمومی در زمینه مدیریت افکار عمومی و جهاد تبیین زمانی است که ماهیت فکری مردم نسبت به مسائل اقتصادی، فرهنگی و ... ارزیابی شود، چراکه به واسطه فضای مجازی مردم ذهنیت خاص پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به تفاوت جنگ شناختی با عملیات روانی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در خط مقدم جهاد تبیین اقدام کنند، چرا که نقش روابط عمومی مهم است و سیمای یک سازمان را نشان می‌دهد.

مشاور وزیر کشور با اشاره به سختی کار روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی ماموریت متفاوت، پیچیده و سنگین دارد که این امر اقدامات شجاعانه و حکیمانه را می‌طلبد.

دارابی با اشاره به لزوم اعلام نیاز‌های حوزه روابط عمومی بر آموزش روابط عمومی‌ها با محوریت شناخت تاکتیک‌های دشمن، شیوه‌های جدید اطلاع‌رسانی، نحوه تبیین هوش مصنوعی و ... تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.