سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۰۰ تن کالای اساسی در مهاباد توزیع شد

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۲ تن انواع کالا‌های اساسی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

احمد پیروتی مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: امسال با واگذاری توزیع کالا‌های اساسی به اداره جهادکشاورزی، تاکنون ۱۰۵ تن برنج شامل ۸۳ تن برنج هندی و ۲۲ تن برنج تایلندی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۰۹ تن شکر در سطح شهرستان عرضه شده که از این میزان ۵۰ تن هم با قیمت مصوب به اصناف واگذار شده است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد هدف از توزیع این اقلام با نرخ دولتی را ایجاد تعادل در بازار عنوان کرد و ادامه داد: امسال همچنین ۸۸ تن گوشت مرغ یخ زده و منجمد در بین فروشگاه‌های سطح شهر در راستای تنظیم و تعدیل قیمت این مواد پروتئینی توزیع شده است.

پیروتی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

ارسال نیز بیش از ۲۵۰ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز و روغن، قند و روغن مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده بود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.