سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای آذربایجان‌غربی جان باختند

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: تصادفات رانندگی هفته گذشته در جاده‌های برون شهری این استان باعث مرگ ۱۰ نفر و مصدوم شدن تعداد دیگری از هموطنان شد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: در این حوادث رانندگی ۱۷۰ نفر نیز مصدوم شده و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان‌ها برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در اولین روز از هفته جاری هم، شاهد یک فقره تصادف منجر به مرگ در جاده شاهین دژ به میاندوآب بودیم که در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر از سرنشینان خودرو‌ها مصدوم شدند.

سرهنگ پناهی مقدم ادامه داد: بر اثر این تصادف که بین سواری پراید و کامیونت ایسوزو روی داد، راننده پراید جان خود را از دست داد و سه سرنشین این خودرو نیز به همراه راننده ایسوزو مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی تجاوز به چپ خودرو پراید را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

همچنین بر اثر تصادف خودرو پارس با وانت نیسان در جاده ارومیه - سلماس در اوایل هفته چهار نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سالانه حدود ۵۰۰ نفر در جاده‌های آذربایجان غربی بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و افزون بر ۱۰ برابر این تعداد نیز مصدوم می‌شوند.

خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.