سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی به توسعه آمایشی توجه جدی داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداران چهارمحال و بختیاری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان تلاش کنند.

غلامعلی حیدری در نخستین همایش تجلیل از کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم‌اکنون مجتمع‌های دامپروری در ۹ شهر از مجموع ۴۳ شهر استان فعال شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری‌های شهر‌های بدون مجتمع دامپروری باید نسبت به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری و خروج تمامی دامداری‌ها از شهر‌ها اقدام کنند.

حیدری با اشاره به لزوم راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و بازارچه‌های فروش محصولات محلی در شهر‌های چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی به توسعه آمایشی توجه جدی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور مجوز ماده ۲۳ برای اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب برای ۱۲ شهر کشور اظهار داشت: از این تعداد هشت مجوز مختص شهر‌های این استان است.

وی با اشاره به فعال شدن تمامی طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم و تبدیل استان به کارگاه عمرانی گفت: در این دولت رتبه این استان در نرخ بیکاری از یکم و دوم کشور به نُهُم رسیده است.

حیدری به لزوم اجرای فعالیت‌های عمرانی با هدف اُمیدآفرینی بین مردم اشاره و تاکید کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداران چهارمحال و بختیاری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان تلاش کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مؤثر دولت سیزدهم در صحنه سیاسی، دیپلماسی و صادرات کشور افزود: در این دولت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان، بدهی تامین‌اجتماعی به بیمه‌ها پرداخت شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به موصوبات سفر رییس‌جمهور به استان برای تامین امکانات، تجهیزات و قیر رایگان شهرداری‌ها اشاره و تصریح کرد: در این سفر تحویل محله‌های منظریه شهرکرد و الهیه بروجن از راه و شهرسازی استان به شهرداری‌های این شهر‌ها مصوب شد.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم هشت مصوبه اختصاصی برای توسعه چهارمحال و بختیاری به تصویب هیات‌دولت رسید که این مهم نشان از توجه ویژه این دولت به تسریع در روند توسعه مناطق کمتربرخوردار دارد.

حیدری اظهار داشت: برخی اعتبارات شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری هنوز جذب نشده است که باید تا پایان شهریورماه سال‌جاری جذب و از برگشت آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به لزوم کمک شهرداری‌ها برای تسریع در روند ساخت نهضت ملی مسکن گفت: رونق در این طرح بزرگ به پیشرفت صنایع مرتبط با صنعت ساختمان‌سازی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی کمک می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهرداران استان درصدی از اعتبارات مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری را برای امور فرهنگی اختصاص دهند و هزینه کنند.

وی با اشاره به پیگیری برای تقویت جایگاه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم افزود: در این راستا از محل تخصیص اعتبارات، ارزش افزوده، کمک‌های امور مالیاتی، قیر رایگان، ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات کمک‌های خوبی به استان شده است که البته کافی نیست و باید افزایش یابد.

حیدری به اقدامات مطلوب دولت سیزدهم برای تقویت جایگاه شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی اشاره و تصریح کرد: شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی ایده‌های مطلوبی دارند که باید برای تسریع در روند توسعه شهر‌ها از آن بهره‌گیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.