سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد ۲۵ پروژه در حوزه برق شادگان بزودی امضاء می‌شود

رئیس اداره برق شادگان گفت: قرارداد ۲۵ پروژه در حوزه برق در این شهرستان بزودی امضاء می‌شود.

عدنان مراونه در جمع خبرنگاران  به عملکرد اداره برق پرداخت و گفت: خوشبختانه هز ابتدای امسال تاکنون توانستیم قریب به ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات جذب کنیم و تا پایان سال این اعتبارات بیشتر خواهد شد.

او می‌گوید: در چند نقطه شهرستان ۲۵ پروژه تعریف کردیم که در هفته آینده قرارداد آن‌ها امضاء و عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود.

 رئیس اداره برق شادگان به تعویض ۶ هزار مقره طی پارسال  اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شرایط جوی در ابتدای سال قادر به تعویض مقره نبودیم و در این ماه تاکنون ۵۰۰ مقره عوض شد، اما در اواخر تابستان تعویض مقره‌ها آغاز خواهد شد و پیش بینی می‌شود که امسال نیز حدود ۶ هزار مقره تعویض شوند.

آقای مروانه در خصوص روستا‌های فاقد برق شادگان افزود: شرکت توانیر هرسال روستا‌های فاقد برق را به ما اعلام می‌کند، اما خوشبختانه امسال در شادگان روستایی که به صورت کامل فاقد برق باشد را به ما اعلام نکرده‌اند.

او در خصوص روشنایی معابر شادگان گفت: در ابتدای شروع به کار به عنوان مدیر اداره برق با مشکل کمبود شدید امکانات مواجه بودیم که خوشبختانه توانستیم یک‌بالابر استیجاری به کار بگیریم و کار تعمیر و یا تعویض چراغ‌های خاموش یا چراغ‌هایی که شبانه روز روشن بودند شروع کردیم و دو هفته پیش نیز یک‌بالابر به مجموعه اضافه شد که ان شاءالله بزودی تعداد اندک نقاطی که فاقد روشنایی هستند نیز اصلاح شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.