سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ ۲۳۰ برگ سند مالکیت تک برگی برای زمین‌های دولتی استان اصفهان

۲۳۰ برگ سند مالکیت تک برگی برای زمین‌های دولتی استان اصفهان اخذ شده است.

معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این سند‌ها از ابتدای سال تا کنون برای زمین‌های دولتی این استان به مساحت ۲۱۳ هزار و ۶۲۴ مترمربع بوده است.


محمد کیانی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی به منظور اجرای قانون جامع حدنگار، این اداره‌کل در خصوص امضای قرارداد با مشاوران صاحب صلاحیت برای اخذ اسناد مالکیت دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اقدام کرده است.


او اضافه کرد: بیش از ۱۶ هکتار زمین تحصیل شده و در راستای تأمین خدمات در محدوده و حریم شهر‌ها، تا کنون افزون بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین با کاربری خدماتی واگذار شده است.  


معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اخذ ۲۱ رأی قطعی برای رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع زمین‌های دولتی این استان در سال‌جاری افزود:پارسال هم ۴۱ مورد آراء قطعی در این باره اخذ شده است.


کیانی در پایان گفت: با توجه به توافق بین وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و جهادکشاورزی مبنی بر تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت زمین‌های داخل و خارج از حریم، از ابتدای سال تا کنون صورتجلسه تحویل و تحول ۸۰۰ هکتار زمین تنظیم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.