سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیأت رئیسه مجلس:

انتخابات پرشور با اتحاد و انسجام ملی شکل خواهد گرفت

علی کریمی فیروزجایی بر لزوم تقویت اتحاد و انسجام ملی با هدف خلق حماسه در عرصه انتخابات سال جاری تأکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی با تأکید بر ضرورت تقویت اتحاد و انسجام ملی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: اتحاد و انسجام ملی به پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون کمک خواهد کرد. دوقطبی سازی و دمیدن بر اختلافات بی حاصل و ادامه دار در جامعه راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را طولانی می‌کند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با هشدار در مورد فضاسازی غیرواقعی برخی از چهره‌ها و جریانات سیاسی، اظهار کرد: برخی با جوسازی و عملیات روانی در صدد انحراف جامعه از مسیر‌های ترسیمی و تشویش اذهان عمومی هستند تا دستاورد‌های درخشان انقلاب اسلامی را مخدوش کنند، اما کشور به رغم برخی تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی روند روبه رشد را طی می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با بیان اینکه وجود مشکلات در کشور به معنای بن بست در عرصه حکمرانی نیست، اضافه کرد: متناسب سازی فرآیند‌های حکمرانی با اتکاء به توانمندسازی مردم و انتخاب مسیر شفافیت و هوشمندسازی امور بیانگر کارآمدی نظام اسلامی است.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، گفت: همراهی ستودنی قوای سه‌گانه در مسیر پیشرفت موجب افزایش امید و تقویت اراده‌های ایمانی در کشور شده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در ادامه با اشاره به همراهی قوای سه‌گانه در تقویت انسجام ملی، دستاورد‌های مؤثر دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی و پیوستن به سازمان‌های همگرایی بین المللی را یادآور شد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم در تقویت سیاست همگرایی با کشور‌های همسایه و مجامع بین‌المللی موجب اقتدار روزافزون و استحکام پایه‌های حکمرانی شده است. با تداوم رویکرد خودباورانه اقتصادی و فرهنگی دورنمای کشور در برون رفت از چالش‌های چندوجهی، روشن و امیدبخش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
بشین تا با شکوه انجام بشه خخخخخ