سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون دادگستری استان کرمان از روند اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بصورت سرزده از نحوه اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته در شهرستان زرند بازدید کرد.

 سید مهدی قویدل در سفر به شهرستان زرند با حضور رییس دادگستری و دادستان و مأمورین فرماندهی انتظامی وکارشناسان بصورت سرزده از نحوه اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته در باغات زرند بازدید و چگونگی روند پیشبرد آن را نیز مورد بررسی قرار داد.

این مقام قضایی در حاشیه بازدید، وضعیت نگهبانان باغات و نحوه ساماندهی آنان را مورد توجه قرار داد ضمن اینکه مواردی از جمله استفاده از کاور، داشتن کارت شناسایی و... را مورد تاکید قرارداد.

لازم به ذکر است که، طرح پیشگیری از سرقت پسته در زرند بامحوریت شورای پیشگیری ونظارت دادستان به منظور صیانت از به سرقت رفتن این محصول در فصل برداشت اجرا می‌شود.

 در طول اجرای این طرح به صورت شبانه روزی چندین تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس از مناطق اجرای طرح بازدید می‌کنند، کما اینکه این طرح برای حفظ وصیانت از اصل درختان پسته در باغات در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

 همچنین، مانور ضابطین و نظارت بر رفتار نگهبانان از طریق هلی شات و بازدید نمایندگان انجام وتاکید بر این امر شده است که ظابطین باید دقیقا با همکاری بسیج، حضور محسوس داشته و نظارت بر داشتن کارت شناسایی را مدنظر قرار دهند، ضمن اینکه اجرایی شدن این طرح در همه سطح استان نیز، از دیگر تاکیدات در این باره می‌باشد. 

گفتنی است که، طبق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند، از ۱۵ مرداد ماه باغات قرق شده و ورود و خروج حتی مالکین به باغات باید با هماهنگی انجام شود.

برچسب ها: دادگستری ، سرقت پسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.