سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ در اهواز

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز از شناسایی یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ در سردخانه نگهداری فرآورد‌های خام دامی خبر داد.

سید مرتضی قریشی سرپرست اداره دامپزشکی اهواز گفت: طی بازدید‌های بهداشتی کارشناسان دامپزشکی اهواز از سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی آلایش مرغ که سردخانه نگهداری فرآورد‌های خام دامی در حال فعالیت بود کشف گردید.

او می‌گوید: در این کارگاه غیر مجاز اقداماتی از قبیل، بسته بندی آلایش مرغ تازه، چاپ و الصاق لیبل جعلی و انجماد آلایش‌های مرغی تازه خارج از تونل انجماد را بدون دریافت مجوز بهداشتی در محیطی نامناسب انجام می‌پذیرفت که پس از شناسایی، جهت برخورد قانونی پرونده این واحد متخلف به مراجع محترم قضایی ارجاع داده شد.

به گفته او تمامی فرآورده‌های خام دامی تازه جهت انجماد می‌بایست در تونل انجماد قرار گیرند به منظور حفظ سلامت شهروندان در فصل تابستان با وجود گرمای شدید در شهرستان اهواز و جلوگیری از افزایش احتمال وقوع شوک حرارتی به فراورده‌های خام دامی منجمد و بالارفتن دمای محصول حین بارگیری، حمل و نقل و نگهداری اقدامات تشدیدی در خصوص نظارت بر شرایط نگهداری و سلامت این محصولات در سردخانه‌های نگهداری توسط کارشناسان اداره دامپزشکی در دستور کار قرار داده شده است.

 قریشی گفت: تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از شهروندان می خواهیم هنگام خرید فراورده‌های خام دامی منجمد به مشخصات درج شده بر روی لیبل محصول از جمله تاریخ انقضا و لگو سازمان دامپزشکی کشور و شرایط نگهداری محصول که می‌بایست در دمای ۱۸- درجه سانتی گراد نگهداری شوند توجه نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.