سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی با بالاترین سرعت و کیفیت به مددجویان اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: تمهیدات لازم درخصوص ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی با بالاترین سرعت و کیفیت به مددجویان اورژانس ۱۱۵ در دستورکار قرار دارد.

فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: با توجه به تداوم گرمای طاقت فرسا ضمن تقدیر از مجاهدت و ایثار پرسنل عملیاتی اورژانس استان، درخواست می شود مردم عزیز مبنی بر رعایت مواردی ازجمله عدم تردد در معرض نور خورشید و اماکن سرپوشیده فاقد تهویه و همچنین مصرف مداوم مایعات در طول روز جهت پیشگیری از گرمازدگی و کاهش فشار کار واحد عملیات اورژانس ۱۱۵ همکاری کنند.

او می‌گوید: دراین خصوص برنامه ریزی لازم برای استقرار تیم‌های عملیاتی اتوبوس آمبولانس در مناطق پرتردد؛ بازبینی، تامین و تجهیز اقلام مورد نیاز پایگاه‌ها و برقراری شیفت انکالی ستاد جهت پشتیبانی پایگاه‌های عملیاتی صورت گرفته است.

کره بندی با اشاره به حادثه فوت یک جوان ۱۷ ساله دراثر غرق شدگی در منطقه پلیس راه اهواز اندیمشک در روز گذشته علیرغم تلاش و انجام عملیات احیای طولانی مدت توسط همکاران مان و ۶ مورد حادثه غرق شدگی اعلام شد.

به گفته او رودخانه‌های زیبا، متعدد و تاریخی و همچنین آب‌های سطحی و سایر جاذبه‌های آبی فراوان استان خوزستان دراین فصل برای فرار از گرما مکانی بسیار مطبوع و مناسب است که می‌تواند با سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی کام هموطنان عزیزم را تلخ کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.