سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی در مناطق محروم جنوب کشور

دراجرای طرح نسیم رحمت توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان مناطق محروم جنوب کشور آغاز شد.

سردار پاسدار سیدضیاءالدین حزنی دبیرقرارگاه مرکزی محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای این طرح در بندرعباس گفت: اقدامات محرومیت زدایی سپاه ماموریت اساسی است در کنار این محرومیت زدایی با اولویت در مناطق مرزی در حال انجام است .  

سردار حزنی گفت: این کولر‌ها با همکاری سپاه امام سجاد، قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان این نهاد در استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان توزیع می‌شود. نوع کولر‌های از نوع پنجره‌ای و اسپلیت است.

او گفت: امروز هم سهم کولر‌های استان‌های بوشهر ۵۰۰  و خوزستان ۲۰۰۰عدد است بارگیری و انتقال داده می‌شود.

دبیرقرارگاه مرکزی محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هزینه خرید کولر‌ها ۵۰ میلیارد تومان است.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: سهم هرمزگان هزار دستگاه کولر گازی است که امروز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان تحویل داده می‌شود.

او گفت: این مددجویان از طرف کمیته امداد امام خمینی استان شناسایی شده است و قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و سپاه امام سجاد هرمزگان کولر‌ها را به آنان تحویل می‌دهند.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه هم د راین مراسم گفت: قرارگاه مدینه منوره در همه‌ی مشکلات دفاعی و امنیتی در کنار مردم و مناطق محروم استان است.

باصره مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان هم گفت: افراد نیازمند شناسایی شده و تا عصر امروز همه‌ی کولر‌ها به دست نیازمندان می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.