سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی بخش صدور گذرنامه زیارتی در جامعةالمصطفی

بخش صدور گذرنامه زیارتی در مرکز امور طلاب جامعةالمصطفی العالمیه با حضور مسئولان این مرکز و پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه افتتاح بخش صدور گذرنامه زیارتی مرکز امور طلاب المصطفی گفت: طی سال های متمادی یکی از نهاد‌ها و ارگان‌های که همکاری ارزشمند، شایسته و قابل قدردانی را با بخش‌های مختلف المصطفی داشته است، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که همیشه نهایت همکاری و مساعدت را با طلاب و فضلای غیرایرانی داشته است.

او  با اشاره به خدماتی که در مرکز امور طلاب و خانواده المصطفی به طلاب غیر ایرانی ارائه می‌شود، گفت: امروز به منظور تسهیل در امر زیارت، بخش صدور گذرنامه زیارتی ویژه اساتید، همکاران و خانواده‌های جامعةالمصطفی به عنوان یکی از خدمات نوین کنسولی راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین خالق‌پور ادامه داد: صدور دفترچه زیارت اربعین حسینی طلاب بین‌الملل جامعةالمصطفی یکی از خدماتی است که در این مجموعه انجام می‌شود، دفترچه‌های زیارتی طلاب جامعةالمصطفی در عین برخوداری از مجوز سه ماهه خروج و مراجعت مکرر، مشتمل بر مجوز یک ساله اقامت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۱۳:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
من نمی‌دونم وقتی تو کشورمان جوان بیکار داریم که ۳۵سالشه و ازدواج نکرده چه لزومی داره این پول بدن به این دانشگاه تا جوان از آفریقا بیاره برجی ۱۶میلیوندحقوق بگیره برا تبلیغ اسلام؟اقا جان بهترین تبلیغ اسلام اینه که جوان خودتو در باب تا به فساد کشیده نشه بعد بتونه براتون تبلیغ اسلام کنه.واقعا هدف از حضور این دانشگاه چی بود؟