سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ساماندهی و پاکداشت محله ها در فردیس آغاز شد

شهردار فردیس گفت: طرح الگوی ساماندهی و پاکداشت محله ها با هدف تغییر سیمای این محدوده ها و برخورداری شهروندان از خدمات مناسب شهری در فردیس آغاز شد.

محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه اجرای این طرح در بلوار شهدای ارتش فردیس گفتاین طرح به صورت نمونه در خیابان های منتهی به پل شهدای ارتش که از حواشی شهر به شمار می رود و دارای زمین های بایر بسیاری است، آغاز شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه طرح پاکداشت محله به محله با هدف ارتقای بهداشت محیط، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان اجرا می شود، عنوان کرد: این طرح با همکاری معاونت خدمات شهری، مدیریت سیما منظر و فضای سبز شهری و معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس به اجرا در آمد.

شهردار فردیس افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل هرس و شاخه‌زنی درختان، جمع‌آوری نخاله‌ها و خاکروبه‌ها، ترمیم جداول، ترمیم آسفالت معابر و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و راهنمایی رانندگی، امحای دیوارنویسی های غیر مجاز و زیباسازی محیط است.

او افزود: این طرح به صورت محله به محله و با اولویت مناطق کم‌برخوردار شهر اجرا می‌شود که همراهی و همکاری شهروندان، تسریع، موفقیت و اجرای هر چه بهتر طرح پاکداشت شهر را به دنبال خواهد داشت.

احمدی نژاد گفت: برخورداری از محیطی پاکیزه، محلی برای سکونت و تغذیه مناسب از مهم‌ترین نیازهای فردی در جامعه است، هرچقدر این نیازها در شهر فراهم شود شرایط مطلوب‌تری برای زندگی ایجاد می‌شود.

او افزود: تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی در زمین های بایر شهری غیرمجاز است، لذا از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده این اقدام، مراتب را با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در میان گذارند.

برچسب ها: پاکسازی ها ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.