سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مسابقات قهرمانی دختران تکواندوکار یزدی

مسابقات قهرمانی استانی دختران تکواندوکاران یزدی به دلیل کمبود امکانات، بی نظمی‌های پی در پی مدیران در تهیه تجهیزات لغو شد.

داوران و مربیان مسابقات قهرمانی استانی دختران تکواندوکار استان یزد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح  کردند: چندین سال است مسابقات  قهرمانی دختران تکواندوکار یزدی با کمبود امکانات، بی نظمی‌های پی در پی و بدقولی مدیران این رشته در تهیه تجهیزات روبه رو است و این دوره از مسابقات نیز به علت همین مشکلات لغو شد.

آتشبند مربی تکوندوکاران گفت: پاور‌های مورد نیاز سیستم شارژ نشده است، کابل سوکت هوگو‌ها قطعی دارد، کلاه‌ها سنسوری نیستند و کلاه‌های ساده را برای این مسابقات فراهم کردند، زمین بازی خط کشی و حصار کشی ندارد، میزی برای قسمت پزشکی تعریف نشده است، صندلی‌ها به تعداد لازم برای مربیان و داوران موجود نیست.

او ادامه داد: این مسابقات باید مشوق تکواندوکاران ما باشد، اما این بی نظمی‌ها تاثیرات منفی در روحیه تکواندوکاران می‌گذارد.

دختران تکواندوکار اعتراض خود را نسبت به این بی نظمی بیان کرده و گفتند: در ابتدای برگزاری این مسابقات مبلغ ۲۸۷هزار تومان برای تهیه تجهیزات لازم از تکواندوکاران دریافت کردند.

تعدادی از دختران تکواندوکار از شهرستان‌های اطراف استان یزد حضور داشتند که هزینه و وقتشان به هدر رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.