سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۱۹ پرونده برای فاقدان شناسنامه در آذربایجان غربی تشکیل شد

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: با تشکیل ۴۱۹ پرونده برای متقاضیان فاقد شناسنامه در این استان با حمایت شورا‌های تامین شهرستان‌ها، برای ۴۳ نفر از آنان کارت موقت شناسایی صادر شده است.

سعید احمدی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی با تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت فاقدان شناسنامه در طول ۶ ماه (اول اردیبهشت تا پایان مهر سال‌جاری) گفت: ثبت احوال استان اقدام به شناسایی و تکمیل پرونده متقاضیان بدون شناسنامه کرده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی در سامانه افراد فاقد شناسنامه و تعیین تکلیف بیش از ۱۶۴ پرونده، برای متقاضیان این پرونده‌ها از مجموع ۴۱۹ پرونده تشکیل شده در استان، تعداد ۲۵۵ پرونده به علت تکمیل نبودن، استخراج و برای صدور کارت شناسایی موقت تا تعیین تکلیف پرونده و صدور شناسنامه، شناسایی و در اولویت قرار گرفتند.

احمدی با اشاره به صدور ۴۳ کارت موقت شناسایی برای فاقدان شناسنامه در آذربایجان غربی گفت: با توجه به سیاست تعیین تکلیف فاقدان شناسنامه و به منظور صدور کارت موقت شناسایی برای آنان با هدف استفاده از خدمات اجتماعی، در روز ملی ثبت احوال به صورت نمادین برای سه نفر از فاقدان شناسنامه، کارت شناسایی موقت صادر و تحویل آنان شد.

وی ادامه داد: پس از فراخوان متقاضیان پرونده‌های مذکور از طریق ارسال پیامک تا امروز برای تعداد ۹۵ متقاضی در سامانه صدور کارت شناسایی موقت سازمان ثبت احوال کشور اطلاعات استعلامی و بیومتریک ثبت و برای ۴۳ نفر کارت شناسایی صادر و تحویل آن‌ها در دست انجام است.

احمدی اضافه کرد: تعداد ۵۲ فقره کارت شناسایی برای این افراد نیز در انتظار چاپ و صدور است که به محض وصول در ادارات مربوطه تحویل متقاضیان می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.