سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از استادان برای حضور در انتخابات

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در اطلاعیه‌ای از استادان و شخصیت‌های فرهیخته برای حضور در انتخابات مجلس دعوت کرد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از  همه دلدادگان نظام اسلامی، عاشقان خدمت صادقانه به مردم، عناصر فهیم و کارآمد، متدین، انقلابی و ولایی به‌ویژه استادان و شخصیت‌های فرهیخته علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی دعوت کرد، فرصت را مغتنم شمرده و با پیش ثبت‌نام انتخاباتی، بر شور انتخابات بیفزایند.

متن اطلاعیه کانون دانشگاهیان به این شرح است:

بسمه تعالی

 أُو۟لَـٰۤىِٕکَ یُسَـٰرِعُونَ فِی ٱلۡخَیۡرَ ⁠تِ وَهُمۡ لَهَا سَـٰبِقُونَ

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین نماد و نشانه‌ حیات، نشاط و پویایی جامعه و ارتباط وثیق مردم و حاکمیت، مایه امیدبخشی به مردم و مأیوس‌کننده بدخواهان ملک و ملت است.

راهبردهای چهارگانه رهبری معظم در خصوص انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت کاراترین چراغ راه دلسوزان، متولیان و مسوولان امر است. طبیعی است که در این راه طولانی و پرفراز و نشیب که دست‌های پیدا و پنهان دشمن خبیث با حربه‌ جنگ ترکیبی بر پیچیدگی آن می‌افزاید، حضور مردم مثل همیشه تمام‌کننده خواهد بود. شور حضور مردم که امامین انقلاب رای آنان را میزان می‌دانند و کمرنگی مشارکت مردم در روی آوری به صندوق را مصیبت اصلی دانسته‌اند، مقدمات و تمهیداتی دارد که حضور مسئولانه، ایثارگرانه و خدامحورانه نخبگان کارآزموده و امتحان پس داده برای قبول مسئولیت از این قبیل است.

به تعبیری اگر شرکت در انتخابات یک واجب شرعی، اجتماعی و سیاسی است، اعلام حضور و عرضه کردن دلسوختگان نظام و کشور که توانایی خدمت را دارند به قضاوت عموم ملت، مقدمه این واجب است.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و از دلدادگان نظام اسلامی، عاشقان خدمت صادقانه به مردم، عناصر فهیم و کارآمد، متدین، انقلابی و ولایی به‌ویژه اساتید و شخصیت‌های فرهیخته علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی دعوت می‌کند با پیش ثبت‌نام انتخاباتی، بر شور انتخابات بیفزایند و در نهایت اگر در باره آنان در جبهه انقلاب وفاق حاصل شد، خود را در معرض آرای ملت شریف قرار دهند تا در یک رقابت حسنه و خیرخواهانه اگر خدای مدبرالامور مقدر نمود ضمن لبیک به ندای ولی‌امر مسلمین، در جایگاه نمایندگی ملتی مؤمن و وفادار به میراث ماندگار امام (ره) و شهیدان، در مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات مانا و کارگشا در عرصه تقنین و نظارت و سایر رسالت‌های مرتبط با نمایندگی ملت باشند.

و من‌الله التوفیق و علیه التکلان

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
استادان عزیز کار بلد لطفا بسم الله
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
لطفا استادان برجسته اقتصادی و امنیتی و فرهنگی کاندید سوند