سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین ۲ هزار قطعه زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت

تاکنون در خراسان جنوبی برای ۲ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت زمین تأمین و تحویل داده شده است.

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در برنامه میز خبر صدا و سیمای استان گفت: در جهت قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت و تأمین زمین برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا، تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

او افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شده و ثبت نام کرده اند و برای ۲ هزار متقاضی زمین تأمین و تحویل داده شده است و در حال پیگیری برای تأمین زمین برای سایر متقاضیان هستیم.

مودی بیان کرد: در مورد واگذاری زمین در بیرجند، ابلاغیه‌ای برای وزارت مربوطه ارسال کرده ایم و ظرف ۴۵ روز آینده تعیین تکلیف و واگذاری زمین‌های سایت زعفرانیه برای متقاضیان واجد شرایط در بیرجند صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: این زمین‌ها در متراژ ۲۰۰ متری به ۲ متقاضی واگذار می‌شود. 

او عنوان کرد: زمین‌ها به صورت رایگان واگذار می‌شود و فقط هزینه آماده سازی آن با ۲ سال تنفس و بدون سود در اقساط از متقاضیان دریافت می‌شود.

مودی اظهار کرد: در مورد اعطای زمین در طرح نهضت ملی مسکن نیز محدودیتی در ثبت نام نداشتیم و تاکنون ۳۱ هزار واحد زمین تأمین و آماده تحویل به متقاضیان است که از این تعداد ۲۶ هزار واحد زمین به متقاضیان تحویل داده شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: مبلغ تسهیلات در این طرح به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است و ۲ هزار نفر در حال دریافت این تسهیلات هستند به صورتی که بازپرداخت آن باید حداکثر هر قسط بر مبنای ۴۰ درصد حداقل دستمزد و مزایای قانون کار باشد.

نام نویسی ۱۶۵ متقاصی در سه روز اول پیش ثبت نام انتخابات

سلیمی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات اداری استانداری خراسان جنوبی و دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی نیز در این برنامه گفت: تاکنون ۱۶۵ متقاضی در پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۱۵۱ نفر آقا و ۱۴ نفر خانم هستند.

او افزود: در روز اول پیش ثبت نام ۴۹ متقاضی، در روز دوم ۵۷ متقاضی و در روز سوم ۵۹ متقاضی پیش ثبت نام کرده اند و فرآیند پیش ثبت نام تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

سلیمی بیان کرد: از این تعداد ۲۵ نفر مدرک دکتری، ۱۱۵ نفر مدرک کارشناسی ارشد، ۱۵ نفر مدرک کارشناسی، ۹ نفر دارای تحصیلات حوزه‌ای و یک نفر با مدرک فوق دیپلم است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی و دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: در دوره قبلی در استان به طور کلی ۱۲۷ نفر ثبت نام کرده بودند که آمار‌های امسال نشان دهنده افزایش تعداد متقاضیان است.

او عنوان کرد: پیش ثبت نام برای راستی آزمایی و صحت سنجی اطلاعات هویتی و علمی افراد است و نتایج نهایی افراد منتخب در این مرحله در زمان ثبت نام نهایی که ۲۷ مهر است مشخص می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.