سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت مبارز فلسطینی نزدیک نابلس

یک مبارز جوان فلسطینی در یورش وحشیانه بامداد امروز نظامیان صهیونیست به غرب شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

برخی منابع رسانه ای گفتند نیروهای اشغالگر هنگام یورش به روستای زواتا در غرب نابلس پس از کمین در مسیر شهید امیر خلیفه که تحت تعقیب بود به سوی او گلوله جنگی شلیک کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری فلسطینی شهاب از بلندگوها و مساجد شهر نابلس, خبر شهادت امیر خلیفه اعلام شد. نیروهای اشغالگر با تعدادی جیپ نظامی به منطقه زواتا در غرب نابلس یورش بردند. مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر پس از یورش به زواتا درگیر شدند.

احمد محمد خلیفه از ساکنان اردوگاه عین بیت الماء واقع در غرب نابلس بود. منابع آگاه اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه تعدادی از تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی آن مستقر شده بودند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک‌های دست ساز گشتی‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار دادند. با شهادت این جوان فلسطینی تعداد شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و فلسطین اشغالی به ۲۲۴ تن رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.