سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۷۰ هزار و ۳۳۴ تن انواع محصولات کشاورزی در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۷۰ هزار و ۳۳۴ تن انواع محصولات کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد.

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی ۷۰ هزار و ۳۳۴ تن انواع محصولات کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در خرید توافقی تعاونی‌ها سعی می‌کنند با توجه به رسالت اصلی خود بازار را به نفع تولید کننده و مصرف کننده تغییر دهند.

 این مسئول با بیان اینکه ارزش خرید این محصولات ۸۸۶ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: حذف واسطه گری و دلالان از مزایای عمده خرید‌های توافقی محصولات کشاورزی است.

رحمانی در ادامه به اهداف خرید توافقی توسط شبکه تعاون روستایی اشاره کرد و افزود: خرید توافقی گامی به سوی کنترل و تنظیم بازار تولید، افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و دامی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با حذف واسطه‌های ناخواسته و سودجو از سوی دولت برای اعمال مدیریت بهینه تولید می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این خرید‌ها توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی و کشاورزی در سراسر استان انجام گرفته است و مقداری از این محصولات به طور مستقیم توسط شرکت‌های تعاونی قزوین عرضه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.