سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست‌های متعدد در راستای افزایش مشارکت در انتخابات

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته سیاسی ستاد انتخابات باید نشست‌هایی با گروه‌های سیاسی و تشکل‌های مردمی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات برگزار کند.

محسن حسین‌میرزایی در حاشیه نهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، اعضای ستاد و فرمانداران سراسر استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت رقابت سالم در انتخابات مقرر شد فرمانداران و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان به نحو مقتضی و موثر برای ثبت‌نام واجدان شرایط اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این جلسه بعد از ارائه گزارش از سوی فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه، مسئولان کمیته‌های ستاد نقطه نظرات خود را ارائه کردند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به تاکید‌های فراوان استاندار چهارمحال و بختیاری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در استان افزود: در این نشست به موضوع مهم آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات پرداخته و از سوی رئیس کمیته آموزش برنامه زمان‌بندی آموزش شد.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: همچنین کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون به‌طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با قشر‌های مختلف مردم و گروه‌های سیاسی و تشکل‌های مردمی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات برگزار کند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیرو اطلاع‌رسانی‌های مکرر قبلی یادآور می‌شود پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان داوطلبی در مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۲۲ مردادماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: از تمام متخصصان و نخبگان در رشته‌های مختلف که انگیزه خدمت به مردم عزیز را دارند دعوت می‌کنم اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند تا شاهد انتخاباتی پُرشور و نشاط با مشارکت حداکثری در استان باشیم.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: برگزاری نشست‌های مستمر و موثر با اقشار مختلف در دستور کار کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.