سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سامان

طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سامان با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است.

محمدتقی گنجعلی فرماندار سامان در شورای اداری شهرستان گفت: اعتبار چهار هزار میلیارد ریالی مصوب این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای ۳۱۰ طرح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان مصوب شد.


بیشتر بخوانید


گنجعلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سامان افزود: تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان فصل کاری امسال‌‎ در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

وی اضافه کرد: ادامه عملیات اجرایی طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهرستان سامان به اعتبارات تکمیلی نیاز دارد.

گنجعلی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده سامان به گرم‌دره به قراقوش در ۲ ماه اخیر ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص پیدا کرده و به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری این طرح آزاد سازی زمین‌های کشاورزی از سوی کشاورزان انجام شده است.
گنجعلی اظهار داشت: تلاش‌ها برای بهره‌برداری شش طرح راهداری مرتبط با راه‌های روستایی شهرستان سامان با ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.