سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 اعلام آخرین آمار پیش ثبت‌نام‌های مجلس شورای اسلامی در هرمزگان 

 رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۱۳۷ نفر تاکنون در این استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعات خود را تکمیل کردند.

 احسان کامرانی رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت:در استان استقبال خوبی در موضوع پیش‌ثبت‌نام شده و در سه روز گذشته ۱۳۷ نفر پیش‌ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این بین ۱۰ نفر خانم هستند.

او گفت: در حوزه مرکزی استان ۷۴ نفر، حوزه غرب هرمزگان ۲۸ نفر و در حوزه شرق استان ۳۵ نفر تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: در حوزه انتخابیه مرکز استان پنج نفر، در حوزه شرق هرمزگان سه نفر و در حوزه غرب استان ۲ نفر از متقاضیان را بانوان تشکیل می‌دهند.

کامرانی گفت: متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات پیش‌رو حتما باید در سامانه‌ای به این منظور معرفی شده ثبت‌نام کنند، زیرا به محض اینکه موعد مقرر به اتمام برسد، پیش ثبت‌نام‌ها تمدید نخواهد شد.

به گفته او  متقاضیان با شماره شخصی خود در سامانه ستاد انتخابات ثبت نام کنند، زیرا نتایج بررسی‌ها به شماره موبایل شخصی افراد ارسال خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان، گفت: کسانی که مایل به کاندیداتوری هستند ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر این مهم را انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.