سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان استاندارد خبر داد؛

تخلف محرز سایپا در حذف عایق منبع اگزوز خودروی ساینا

اسلام پناه گفت: تولید خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزور تخلف محرز بود و ما با شرکت بازرسی ناظر بر تولید نیز برخورد کردیم.

مهدی اسلام پناه درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی از حذف عایق منبع اگزوز ساینا دو گانه سوز گفت: این خودرو در سایت کاشان تولید شده بود و ما بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدیم که فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحت دارد بر همین اساس شدیدترین برخورد را با تولیدکننده خواهیم داشت و همچنین با شرکت بازرسی مستقر در این سایت تولیدی برخورد شد و ممکن است تعلیق شود.

وی با اشاره به اینکه خودرو باید ایمن و استاندارد باشد، ادامه داد: بعد از انتشار فیلم خودروی ساینای دوگانه سوز بدون عایق منبع اگزوز، سازمان ملی استاندارد به موضوع ورود کرد؛ در ابتدا شرکت تولیدکننده مدعی بود که فیلم واقعی نیست، اما بررسی‌های سازمان ملی استاندارد نشان داد که موضوع صحت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۵:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام من ساینا است تک سوز تحویل گرفتم عایق ندارن میگه درخواست بدی دو ماه می‌کشه بیاد تف تو ذات که به پول مردم بیچاره رو اینجوری به آتیش میکشید
موسوی
۰۰:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام
من ساینا اس تک سوز تحویل گرفتم و عایق حرارتی نداره .
چکار باید بکنیم. برخورد با عوامل برخورد کردین که مشکل ما رو حل نمی کنه.
شاهین
۱۶:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام تو رو خدا یگیر این باشین ک بتونیم با نسخه تک سوزش عوضش کنیم همینجوریشم ب زور میتونیم پول تک سوزو جمعش کنیم 40تومن فرقشه
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام شما که رسانه مطرح هستید برسونید که با چهل میلیون اختلاف نسخه بنزینی این ماشین آپشنهاش بیشتره و تعدادی را حذف کردن روی نسخه دوگانه اینم شیرین کاری جدیدشون که با جون مردم بازی شده
محمد
۰۱:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
هم بنزینیش هم دوگانش هردو کف صندوق عقبش سوخته وسیاه شده
حسین
۱۱:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اقا لطفا پیگیر باشید. کف صندوق ماشین من سیاه شده اصلا چیزی نمیشه قسمتی که اگزوز هست گذاشت
علی
۲۳:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام،قطعات برقی،سنسور جات،کاملا چینی و عمر کوتاهی دارند،اکثر لوازم ها از جنسای معمولی کیفیت پایین بازار هست،که با گرمای موتور ماشین در مسیر های جاده ای،از کار میافتند،لاستیک های ماشین های جدید گرفته که گلدستون میزارن....تا باتری هایی که یک ماه پس از تحویل خودرو مورد تعویض قرار خواهند گرفت به دست مصرف کنندگان،که این هزینه تراشی دوباره،صورت میگیرد
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
زور داره 280 ملیون بدی ساینا بخری الان نتونی با خیال راحت سوارش بشی لعنت خدا به حامیان وضعیت امروز که پشت این لعنتیها رو گرم میکنن
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام اقا ما تو پیش فروش سال قبل شرکت کردیم ساینا دوگانه 100ملیون رفته روش تو رو خدا پیگیری کنید که حداقل بتونیم با نسخه تک سوز عوضش کنیم ب خدا خیلی از ماها نمیتونیم 114 ک دادیم 170دیگه باید جور کنیم اگه بشه با یه مدل دیگه یا نسخه تک سوز عوض کرد خیلی خوب میشه
علیرضا
۰۲:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
لطفا وزن خودروها را نسبت به چند سال پیش چک کنید چون از ورقهای بسیار ضعیفتر استفاده کردن به بهانه های مختلف دزدی میکنن و مورد مهمتر مصرف سوخت همه خودروها بخصوص ایرانخودرو نسبت به چهار پنج سال قبل حداقل 50 درصد در 100کیلومتر بیشتر شده اگر قبلا هر صد کیلومتر مصرف پارس یا سمند زیر 10لیتر بود الان متاسفانه صدی 15 مصرف میکنن که قطعا بخاطر سیستم بد و انژکتور بد و تجهیزات بد است
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
تازه وزیر صمت میخواد به سمت بروز شدن خودرو ها بره حالا فعلا رینگهای ماشین ملی را درست کن تا بعد.
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
الان سورن پلاس دوگانه نسبت به تک سوز آن آپشنهای کمتری دارد و با وجود دریافت هزینه دوگانه بودن آن قیمت دوگانه بسیار بالاتر از تک سوز آن میباشد و هیچ کسی هم ناظر نیست .