سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۷۴ میلیارد تومانی مردم قزوین به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از جمع آوری ۷۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان خبر داد.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت:در سه ماهه نخست سال جاری ۷۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان کمک توسط مردم نیکوکار برای نیازمندان و محرومان جمع آوری شده است.

وی عنوان کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده بیش ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین بوده است که این میزان کمک توسط ۳۲ هزار و ۷۸۵ حامی به هفت هزار و ۶۷۸ فرزند یتیم و محسنین اهداء شده است.

امانی عنوان کرد: مابقی کمک‌های مردمی در سرفصل‌های صدقه، اطعام و افطاری، کمک معیشت و سایر کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها براساس موارد تعیین شده از سوی نیکوکاران در همان زمینه صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای عمومی جامعه به سمت استفاده از بستر‌های مجازی سوق پیدا کرده است از این رو نیکوکاران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک اهدا شده به هر میزان و مبلغی براساس نیت نیکوکار در همان سرفصل هزینه می‌شود و حتی کمک نیت شده برای نیازمندان منطقه خاص برای سایر افراد هزینه نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.