سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندر خرمشهر در تکاپوی شناسایی موانع توسعه بازرگانی

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت : این مجموعه با هدف توسعه شهری خرمشهر در حال شناسایی و رفع موانع پیش روی بازرگانی است.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در نشست با اصحاب رسانه گفت : با توجه به ارتباط مستقیم رونق بندر با توسعه خرمشهر بندر این شهرستان شناسایی موانع پیش روی بازرگانی و سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار داده است.

او وجود مغروقه ها و کاهش چشمگیر عرض دهانه آبراه اروند و لایروبی نشدن آن را از عمده این موانع عنوان کرد و گفت : در حال حاضر دهانه این آبراه بین ۵۰ تا ۷۰ متر عرض دارد و همین مسئله سبب شده تردد شناورهای بزرگ دچار مشکل شود.

این مسئول درخصوص خارج سازی بزرگترین مغروقه ی موجود در آبراه اروند نیز گفت : این فرآیند نیازمند بودجه ی بالایی است اما پیگیری ها برای دریافت اعتبار از سازمان بنادر و دریانوردی کشور در حال انجام است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه در دوره ی چهارماهه خدمت خود در این منصب برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران را اولویت خود اعلام کرد و گفت : تلاش ها بر این است تا با رونق بندر خرمشهر میزان اشتغال و رضایتمندی مردم این شهرستان از بهره مندی هر چه بیشتر از سکنت در این شهر بندرگاهی بیشتر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.