سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپ بنزین‌های زرند زیر ذره بین کارشناسان آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از بازدید کارشناسان این سازمان از مراکز عرضه سوخت و پمپ بنزین‌های سطح شهر خبر داد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان رفع دغدغه‌های مردم و کاهش حوادث و سوانح مراکز از جمله پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های CNG سطح شهر است، گفت: مراکز عرضه سوخت در سطح شهر یکی از مکان‌های مهم و پرخطر محسوب می‌شوند که در بعضی مواقع همجواری آن‌ها با منازل مسکونی اهمیت ایمنی آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

او با اعلام اینکه بر اساس استاندارد‌ها و طبق موازین حفاظت و ایمنی این مراکز، باید به تجهیزات و امکانات پیشگیری و مقابله با آتش سوزی مجهز شوند، افزود: سعی داریم در این بازدید‌ها اشکالات سامانه ایمنی را شناسایی و به متصدیان مراکز عرضه سوخت اعلام کنیم.

بخشی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی و چگونگی استفاده ازخاموش کننده‌ها برای کارکنان این مراکز لازم و ضرویست، تصریح کرد: شاید برخی از اشکالات و نکات ایمنی از نظر متصدیان و مالکان این مراکز دیده نشود که این بازدید‌های مستمر می‌تواند به افزایش میزان ایمنی این مکان‌ها در برابر آتش‌سوزی کمک موثری کند.

او بیان داشت: به زودی نواقص و مشکلات این مراکز به نهاد‌ها و ادارات ذیربط ارسال خواهد شد تا متصدیان این مراکز نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.