سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح توسعه ۲۲ کیلومتری فاضلاب در شهر اردبیل

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: طرح توسعه شبکه فاضلاب مرکز این استان به طول ۲۲ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

علیرضا نعمت سلطانی گفت: امسال ۹.۵ کیلومتر از طرح عمرانی توسعه شبکه فاضلاب شهر اردبیل اجرا شده و این طرح در مناطق مختلف شهر از جمله محلات غریبان، هاشم‌آباد، بعثت، دانش‌آباد، ججین، ملاباشی و محدوده خط انتقال یک‌هزار و ۶۰۰ اردبیل اجرا می‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل می گوید: در حال حاضر ۶۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر اردبیل در مدار بهره‌برداری قرار دارد و پارسال نیز ۲۵.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر از محل منابع تملک دارایی، داخلی، منابع حاصل از مولدسازی و زیرساخت اقدام ملی مسکن اجرا شد.

او با بیان اینکه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ، گفت: در صورت تامین اعتبارات بیشتر، شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی دارد نسبت به توسعه شبکه فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند.

نعمت سلطانی افزود: در حوزه توسعه خدمات فاضلاب مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل و ارتقای مدول اول نیز از اول امسال با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست و برای بخش ارتقا یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و برای توسعه مدول دوم سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین بخش ارتقای تصفیه‌خانه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ جمعیت زیرپوشش خدمات تصفیه فاضلاب در شهر اردبیل از ۱۲۵ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.