سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان تابستانه بیش از ۱۰۰۰ خانوار در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از هزار خانواده فرهنگی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان یافتند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: موضوع اسکان یکی از رسالت‌هایی آموزش و پرورش برای جامعه فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای از تیرماه در استان اصفهان آغاز شد.

مهدی منتجب با اشاره به پیش‌بینی دو ستاد در شهر اصفهان برای میزبانی از فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستانه امسال، افزود: ستاد شماره یک روبه‌روی ترمینال کاوه مستقر شده و  بر اساس پیش‌بینی‌ها طی مواجه با موج بیشتر مسافران، ستاد شماره دو مستقر در ناحیه سه اصفهان را فعال کنیم و این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

او با بیان اینکه تمام مدارس شهر اصفهان برای اسکان مسافران تابستانه مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: در ابتدای اسکان فرهنگیان فرایند اسکان ۳۰ مدرسه در ناحیه چهار اصفهان در دستور کار بوده است.

منتجب  افزود: برای ادامه اسکان فرهنگیان در ایام تابستان ۳۰ مدرسه دیگر هم در ناحیه سه شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم و موازی با این مدارس در نواحی دیگر هم مدارسی را پیش‌بینی کردیم تا در صورت مواجه با موج مسافران تمهیدات لازم را لحاظ کرده باشیم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.