سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از معاونت خبر صداوسیمای قم

همزمان با روز خبرنگار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم از فعالیت و تلاش خبرنگاران قدردانی کرد.

همزمان با روز خبرنگار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم از فعالیت و تلاش خبرنگاران قدردانی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت کار و رسالت خبرنگاری در همه عرصه‌های جامعه اعم از سیاست، اقتصاد، فرهنگ و دیگر عرصه‌ها گفت: کار خبرنگاری و رسانه کار بسیار حساسی است و خبرنگاران تنها با یک دوربین و قلم سر و کار ندارند و دوربین و قلم شما خبرنگاران بازتاب دهنده شرایط جامعه است.

او افزود: خبرنگاران می‌توانند هم منعکس کننده زیبایی‌ها باشند و هم برای رفع مشکلات قلم بزنند.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به قرار گرفتن در ایام سوگواری سالار شهیدان و نقش پیام رسانی در این واقعه گفت: اگر انتقال پیام و خبر در روز عاشورا نبود عاشورا در کربلا باقی می‌ماند و اکنون پس از هزار و اندی سال ما نمی‌توانستیم صحنه عاشورا را حس کنیم و راه و مسیر درست را انتخاب کنیم.

 آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نقش انبیا و معنای لغوی نبی که همان پیام رسان است گفت: پیام رسانی و خبر جایگاه ویژه‌ای در آموزه‌های دینی ما دارد و اگر جامعه از یک سلامت خبری برخوردار باشد اقتصاد، اجتماع و عرصه تبلیغ سامان می‌گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: از طرفی عده‌ای بر آن هستند تا ذهن جامعه را دچار تشویش کنند و با اخبار جعلی آموزه‌های دینی را به جامعه منتقل کنند که هر چه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی سرعت، دقت و امانتداری و تلاش برای اجتناب از سوگیری به نفع جناح خاصی را رعایت کنند سلامت جامعه تضمین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.