سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت‌ها بر نحوه فعالیت سنگ شکن‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی از بازدید سنگ شکن شهرستان و نظارت بر فعالیت آن‌ها خبر داد.

فرید صالحی پور باورصاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: به منظور پایش و نظارت بر عملکرد سنگ شکن‌های مستقر در شهرستان، کنترل و بررسی میزان آلایندگی، مقابله و برخورد با موارد تخلف، گشت‌های مستمر از صنایع بصورت سرزده ایجاد شده است.

او با تاکید بر ادامه دار بودن گشت‌ها افزود: دراین پایش و نظارت‌ها بر نحوه فعالیت سنگ شکن ها، ضوابط محیط زیستی از جمله استفاده از دوش آب بر روی سرندها، حوضچه ترسیب اصولی، عدم ایجاد گرد و غبار نظارت می‌شود و در صورت مشاهده مشکل، تذکرات لازم جهت رفع معضلات به مدیریت سنگ شکن ابلاغ می‌شود.

 صالحی پور باورصاد گفت: درصورت مشاهده تخلف به این واحدها، طی مدت معینی جهت برطرف نمودن معایب و نواقص مهلت داده می‌شود، ضرورت دارد این واحد‌ها ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آلودگی‌های ایجاد شده، مستندات آن را به محیط زیست ارائه دهند تا این اداره نسبت به پایش و بررسی مجدد آن‌ها اقدام نماید.

به گفته او در راستای انجام وظایف و مأموریت‌های محوله و به منظور برقراری و ثبات و تعادل محیط زیست، جلوگیری از بروز بحران‌ها و معضلات زیست محیطی و اتلاف منابع، با جدیت و به صورت مستمر، تمامی واحد‌های تولیدی صنعتی شهرستان مورد نظارت، پایش و بازدید قرار می‌گیرد.

برچسب ها: سنگ شکن ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.