سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جشنواره قرآنی بسیج

­زمان ثبت نام برای حضور در سی امین دوره جشنواره قرآن و عترت بسیج با ثبت بیش از ۷۰۰ هزار ثبت نام کننده پایان یافت.

مهلت ثبت نام برای حضور در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج کشور پس از دو دوره تمدید ۱۵ مرداد با ثبت نام بیش از ۷۰۰ هزار نفر پایان یافت.

ثبت نام برای حضور در این مسابقات از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد و پس از یک دور تمدید تا دهم مرداد ادامه داشت و در نهایت نیز در دومین دور این مهلت تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ثبت نام کننده‌ها در این دوره به ۷۳۱ هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.

بر اساس آمار اعلام شده استان فارس با ثبت نام حدود ۷۷ هزار نفر بیشترین میزان ثبت نام را در بین تمام استان‌ها داشته است. همچنین استان‌های خوزستان با ۷۲ هزار نفر و کرمان با ۶۸ هزار نفر در رتبه‌های بعدی هستند.

سی‌اُمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج امسال از مرحله مقدماتی تا نهایی در پنج مرحله «بین مساجد و پایگاه‌ها یا حوزه‌ای»، «شهرستانی یا ناحیه‌ای»، «استانی»، «ارزیابی کشوری یا نیمه‌نهایی» و مرحله «کشوری یا نهایی» برگزار می‌شود.

بر اساس بازه زمانی که از سوی برگزارکنندگان این مسابقات اعلام شده است، مرحله نخست این رویداد بلافاصله بعد از پایان زمان ثبت‌نام شروع می‌شود. زمان برگزاری این مرحله از نیمه‌های مرداد در سراسر کشور خواهد بود.

سال گذشته و در بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج میزان مشارکت با رشدی پنج برابری همراه بوده و به بیش از ۱۲۰ هزار نفر رسید.

برچسب ها: آزمون قرآن ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.