سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی رشت

سرپرست فرمانداری رشت از اختصاص بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های های عمرانی و زیرساختی رشت در مرحله نخست خبر داد.

کیا عاشوری در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت گفت: بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان رشت در مرحله نخست اختصاص یافته و مرحله دوم آن بزودی اعلام می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه رشت یکی از شهرستان‌های پُرجمعیت گیلان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است، گفت: عمده‌ترین بخش اعتبارات در این شهرستان باید به تقویت زیرساخت‌ها و جبران کاستی‌ها اختصاص یابد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی نمایندگان مجلس، افزود: اعتباراتی هم که در اختیار ۳ نماینده رشت قرار دارد می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های این شهرستان کمک کند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اعتبارات شهرستان بیشتر برای تقویت زیرساخت‌های راه، آب، برق و طرح هادی روستایی سوق داده می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات باید بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به لزوم تبیین خدمات رسانی به مناطق شهری و روستایی برای مردم به ویژه در اجرای طرح‌های هادی، اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات، طرح‌های هادی در روستا‌ها باید بازنگری شوند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه شهرستان است، گفت: برای اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.