سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران به دنبال کشف حقیقت هستند

استاندار لرستان گفت: خبرنگاران به دنبال کشف حقیقت و بازگو کردن عادلانه آن به مردم هستند.

 فرهاد زیویار گفت: فرارسیدن سالروز شهادت محمدصارمی و روز خبرنگار، فرصتی است تا بار دیگر از خدمات جامعه خبرنگاران، این صدای رسای اخبار و آگاهی دهنده جامعه تقدیر کنیم.

وی افزود: اینکه شخصیتی مانند شهید صارمی در راه آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم جان خود را نثار می‌کند، خود نشان از جایگاه والا و نقش مهم خبرنگاران در مسیر حرکت کشور دارد.

وی تصریح کرد: هرچند خبرنگاری شهرت را به دنبال دارد اما هدف غایی جامعه خبرنگاری کشف حقیقت و بازگو کردن عادلانه آن برای مردم است که از یک طرف به پاسخگو کردن مسئولان همت می کنند و از جانب دیگر با اطلاع رسانی اخلاق مدارانه، خدمتگزاران ملت را مورد تایید و یاری قرار می دهند.

وی گفت: در طرف مقابل، انعکاس انتظارات و خواسته های مردم به مسئولان، از دیگر اقدامات اصحاب رسانه و خبرنگاران است که ضمن آگاه کردن آنها نسبت به وضعیت جامعه و خواسته‌های عموم، مسیری مناسب را برای خدمت بهتر و تأثیرگذارتر از طرف دولت‌مردان فراهم می‌کند.

استاندار لرستان افزود: خبرنگاری یعنی بدون در نظر گرفتن علایق و سلایق و به دور از هرگونه تعصب، اخبار واقعی را به مردم منتقل کردن و به نوعی علاوه بر شفاف‌سازی، اقدامات مثبت و خدمات نظام را نیز برای عموم نمایان کردن است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مبنی بر جهاد تبیین و انعکاس عملکرد امیدبخش دولت به مردم، نقش خبرنگاران به عنوان همراهان و همیاران دولت در این مسیر مهمتر از هر زمان دیگر است.

در شرایطی که دشمنان و معاندان ملت ایران با سیاه‌نمایی وسیع و دامنه دار و جنگ عظیم رسانه‌ای، تلاش دارند که حس ناامیدی و یأس را در اذهان مردم به‌ویژه جوانان رسوخ دهند، انعکاس اخبار امیدافزا به ویژه در حوزه اقدامات و خدمات روزافزون نظام و دولت، سدی فولادین در برابر این توطئه و فتنه است و در این‌حوزه خبرنگاران، جان برکفان، مجاهدان و بسیجیان ملت محسوب می شوند.

زیویار افزود: اینجانب فرارسیدن روز "خبرنگار" را به محضر تمامی اصحاب رسانه در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.