سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای علم و آگاهی مردم در مورد محیط زیست

رییس اداره محیط زیست اهواز گفت: یکی از اهداف مهم تاسیس خانه‌های محیط زیست ارتقای علم و آگاهی مردم در مورد محیط زیست است.

علی بنی عگبه رییس اداره محیط زیست اهواز گفت: برگزاری سمینار‌ها و کلاس‌های آموزش با موضوعات و عناوین مختف زیست محیطی می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد. این سمینار اولین گام آموزشی در خانه محیط زیست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برای کارکنان این اداره کل برگزار و مورد توجه قرار گرفت.

او می‌گوید  طبق اصل ۵۰ قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و برای مشارکت دادن عموم مردم در این امر باید آن‌ها را با مبانی، مفاهیم و مهمترین مسایل محیط زیست آشنا نمود. هر چه دانش مردم نسبت به محیط پیرامون بیشتر شود حساسیت شان نسبت به تخریب و آلودگی، شکار غیرمجاز، انقراض گونه‌های گیاهی و جانوری حیات بیشتر شده و باعث می‌شود نسبت به وظیفه شهروندی خود در قبال محیط زیست متعهدتر شوند.

به گفته او این سمینار در ۹۰ دقیقه آموزش و پرسش و پاسخ در محل خانه محیط زیست اداره کل فرهنگ و ارشاد مدرس این دوره سیده فاطمه مرعشی، مسئول آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره محیط زیست اهواز با برنامه ریزی واحد‌های آموزش و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.