سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب بنگاه‌های املاک و خودروی فاقد مجوز در دستور کار دادستانی زرند

یعقوبی گفت: مالکان بنگاه های املاک و خودرو، حداکثر تا یک ماه، نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

رضا یعقوبی در جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و با رصد و ارزیابی که از عملکرد بنگاه‌های املاک و خودرو به عمل آمده، موضوع ساماندهی بنگاه‌های بیان شده در دستور کار دادسرای شهرستان قرار گرفته است.

او افزود: به علت گردش مالی قابل توجه در بنگاه‌های املاک و خودرو و با توجه به ماهیت حقوقی قرارداد‌هایی که در این بنگاه‌ها منعقد می‌شود، حساسیت نسبت به عملکرد این اصناف بسیار بالا است، به گونه‌ای که تأثیرگذاری آن‌ها در نرخ گذاری‌ها که گا‌ها سلیقه‌ای نیز هستند، غیرقابل کتمان بوده و این موضوع زندگی روزمره شهروندان را متاثر ساخته است.

 دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: موضوع قابل توجه دیگر آن است که امروزه با انعقاد قرارداد‌هایی که اشتباهات حقوقی فاحشی در آن‌ها دیده می‌شود، شاهد تشکیل پرونده‌های حقوقی بسیاری در دستگاه قضایی هستیم که این موضوع ضرورت نظارت بر عملکرد بنگاه‌های املاک و خودرو و ساماندهی آن‌ها را نمایان می‌سازد.

او  با اعلام برنامه ریزی برای بازدید از اصناف فعال در شهرستان بیان داشت: به زودی بازدید‌هایی به صورت محسوس و نامحسوس از اصناف شهرستان به ویژه بنگاه‌های املاک و خودرو انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف با مرتکبین برخورد خواهد شد.

یعقوبی تاکید کرد: مهم ترین موضوعی که امروزه در عملکرد بنگاه‌های املاک و خودرو در سطح شهرستان قابل توجه است، فعالیت بدون مجوز و غیر قانونی برخی از آن ها است و مالکین این بنگاه ها، بایستی حداکثر ظرف یک ماه آینده، با مراجعه به دستگاه‌های مربوط، نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند و در صورت خودداری به طور قطع، بدون مماشات پلمب خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.