سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرفاتی مطرح کرد؛

افزایش شرکت کنندگان بیست‌ویکمین جشنواره رسانه‌های کشور + فیلم

دبیر بیست‌ویکمین جشنواره ملی رسانه‌های کشور از افزایش سه برابری شرکت‌کنندگان این رویداد و ارسال هزار و ۸۰۰ اثر به این جشنواره خبر داد.

نشست خبری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های کشور روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سالن نشئت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 مهدی عرفاتی در ابتدای نشست خبری جشنواره ملی رسانه‌های کشور گفت: در هر قالب جشنواره یک نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

وی ادامه داد: همه عناصری که در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند از یک رویداد ملی که بتواند آن‌ها را جمع کند محروم بوده‌اند و با کمک وزارت ارشاد و دکتر مهدی پور امسال مجددا شروع شد و در بازه کوتاهی حدود ۶ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که به نسبت دوره قبل ۲هزار و ۶۰۰ اثر داشتیم آثار بیشتری را دریافت کردیم.

عرفاتی افزود: حدود ۲هزار و ۶۰۰ نفر از خبرنگاران در این جشنواره شرکت کردند و ۷۵۲ رسانه در این رقابت شرکت کردند و نزدیک به ۱۰۰ نفر در فرایند داوری در ۱۲ قالب به ما کمک کردند.

وی ادامه داد: جشنواره بیست و یکم دارای تنوع بسیار خوب از شرکت کنندگان است که تقریبا تمام رسانه‌های رسمی در این جشنواره اثر داشته اند و کیفیت آثار در برخی از آثار خیلی خوب بود.

عرفاتی گفت: در دوره‌های‌های قبل عنوانی با نام رسانه‌های برتر و چاپی داشتیم، اما در این دوره با توجه به تحولات حوزه رسانه بخش رسانه‌های اجتماعی را به جشنواره بیست و یکم اضافه کردیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ان‌شاءالله در مراسم فردا از ۳۸ نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید و سه بزرگداشت خواهیم داشت. امیدوار هستیم این جشنواره در سال‌های آینده با قوت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.