سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۵ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۹۷۰ حلقه لاستیک قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهر کرمانشاه به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع مأموران پلیس مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر غیرمجاز توسط ۲ نفر در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده ۵۵ دستگاه ماینر که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رستمی از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۹۷۰ حلقه لاستیک قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس "کنگاور" در عملیاتی موفق به کشف ۹۷۰ حلقه لاستیک فاقد مجوز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند.

مهدی حاجیان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۹۷۰ حلقه لاستیک خودرو سواری فاقد مجوز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: موضوع در دست اقدام و بررسی‌های تکمیلی می‌باشد.

سارق محتویات خودرو در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۸ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا دلیری اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱مرکز در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب هشت فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.