سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای کرمانشاه خنک می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با عبور موجی کم‌رطوبت دمای هوای استان در روز‌های آتی خنک‌ می‌شود.

شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان طی امروز یکشنبه و فردا -دوشنبه- صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه هوای استان در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود، افزود: به دلیل تقویت نسبی میدان‌های باد غربی در منطقه، احتمال اینکه در بعضی ساعات، هوا بخصوص در مناطق مرزی، کم و بیش غبارآلود شود؛ چندان دور از انتظار نیست. 

وی گفت: با عبور موجی کم‌رطوبت در روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه، از جو منطقه، علاوه بر رشد ابر و کاهش مختصر دمای هوا، ممکن است گاهی بارش‌های خفیفی بخصوص برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۲ درجه در نوسان بوده است.

 حق پرست گفت: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین و اسلام آبادغرب و کنگاور با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه در سطح استان گزارش و به ثبت رسیده است. 

وی یادآوری کرد: در حال حاضر در سطح استان ۱۲ ایستگاه سینوپتیک، یک ایستگاه فرودگاهی و جوبالا، ۱۲ ایستگاه خودکار، یک ایستگاه تحقیقات کشاورزی، ۹۲ ایستگاه باران سنجی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، یک ایستگاه رادار هواشناسی، ۱۶ ایستگاه تبخیر سنجی و ۱۰ تشعشع سنجی دیجیتال در حال فعالیت است .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.