سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

رئیس مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان خبر داد.

سرهنگ  علیرضا غفاری مقدم  گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی،  مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی،  تشدید اقدامات کنترلی،  در طول نوار مرز را در دستور کار قرار دادند.

رئیس مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی،  محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص گردید و مرزداران غیور و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی ماموران مبارزه مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ " غفاری مقدم " با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد اظهار داشت: ماموران مبارزه مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان در راه مقابله با بلای خانمان سوز موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرز‌های میهن عزیزمان تا پای جان ایستاده‌اند.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.