سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفرهای تابستانی احتیاط واجب است

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط در سفر‌های تابستانی گفت: لازمه یک سفر ایمن برنامه ریزی مناسب قبل از سفر و رعایت احتیاط در همه مسیر‌ها است.  

سرهنگ علی رضایی گفت: برای رفتن به سفر در ایام  تابستان و روزهای تعطیل رعایت برخی نکات ایمنی می تواند ایمنی و سلامت سفر را بیش از پیش تضمین کند که در این زمینه باید توجه داشت علاوه بر خوشحالی رسیدن به مقصد، در طول مسیر نیز می توان لحظاتی خوبی برای خود و سایرین رقم بزنیم.

او افزود: متاسفانه برخی رانندگان و خانواده ها به این موضوع توجه نمی کنند و در کوتاهترین زمان تصمیم به رفتن به مسافرت می کنند که به سبب آشنا نبودن با مسیر و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی درگیر مشکلات یا تصادفات می شوند از اینرو برای کاهش حوادث و ایمنی سفر باید به نکاتی ساده اما مهم توجه کنیم.

سرهنگ رضایی  در این خصوص تصریح کرد: کنترل سرعت در همه مسیرها همراه با کنترل خستگی، استفاده از کمربند ایمنی و صندلی ویژه کودک، بررسی خودرو قبل از رانندگی، صحبت نکردن  با تلفن همراه هنگام رانندگی، مصرف نکردن داروهای خواب آور قبل از رانندگی از جمله این نکات مهم هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان همچنین توصیه کرد: هیچ گاه برای رسیدن به مقصد عجله نکنید و هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشید و هنگام رانندگی در همه مسیرها به علائم راهنمایی و رانندگی توجه و از حمل بنزین در خودرو به شدت خودداری کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.