سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره به ۱۷۰۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمت مشاوره و راهنمایی به ۱۷۰۰ مددجو طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

فروزان لطفی‌پور بیان کرد: دوره‌های گروهی مشاوره و راهنمایی براساس موضوعات و نیاز‌های آموزشی مددجویان برگزار می‌شود. وی افزود: علاوه‌بر دوره‌های گروهی، مددجویان و فرزندان آن‌ها می‌توانند با مراجعه با ادارات کمیته امداد در سراسر استان از خدمات مشاوره و راهنمایی مشاوران این نهاد و کلینیک رُز بهره‌مند شوند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: تربیت فرزند، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، روش‌های کنترل استرس و اضطراب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحصیل و سبک زندگی از جمله موضوعات دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی است. 

لطفی‌پور با اشاره به امکان مشاوره تلفنی اضافه کرد: مددجویان ساکن مناطق دوردست و کسانی که امکان دسترسی به مشاوران را ندارند، می‌توانند از امکان مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند. 


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به برگزاری همایش ویژه مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ همایش با موضوع ازدواج، خانواده تک‌والدی، فرزندپروری و آسیب‌های اجتماعی در ۴ شهرستان استان برگزار شده که تا پایان سال نیز در سایر شهرستان‌ها براساس نیازسنجی‌ها، انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.