سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند مامورنما در آبادان لو رفت

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری باند چهارنفره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل توسط چهار سارق مامورنما با لباس شخصی و تجهیزات نظامی در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند سارقان زورگیر و مامور نما شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر اعضای باند دستگیر شدند.

سرهنگ کشوری گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تیغه قمه، یک قبضه کلت تقلبی، یک رشته دستبند، یک عدد بی سیم دستی، یک دستگاه دوربین مداربسته همراه با ۶ عدد چشمی، یک دستگاه لیزر مربوط به تجهیزات پزشکی و تعداد قابل توجهی کارت شناسایی و کارت عابر بانک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت : متهمان به بزه انتسابی اعتراف و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست به هیچ عنوان درب منزل خود را به روی افراد غریبه باز نکنند و از آنجا که داشتن بی سیم دستی و یا دستنبد و سلاح هویت افراد را محرز نمی‌کند ساکنان حتما قبل از باز کردن درب منزل ابتدا هویت افراد را با کارت شناسایی و حکم ورود به منزل بررسی کرده و سپس از طریق تماس با۱۱۰ صحت افراد را مورد استعلام قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.