سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد جایزه علم و فناوری مصطفی در اصفهان

رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: در برگزاری رویداد جایزه علم و فناوری مصطفی (ص) از ظرفیت مشارکت مردمی استفاده خواهد شد.

 رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به اینکه در پنجمین رویداد جایزه مصطفی (ص) از حدود ۱۵۰ دانشمند جهان اسلام از سراسر دنیا دعوت شده گفت: همیاران مردمی در این رویداد می‌توانند علاوه بر همراهی و راهنمایی مهمانان و دانشمندان، با در اختیار داشتن محتوای تولید شده در مراسم برای انتشار آن و معرفی برنامه های رویداد اقدام کنند.


حسین ربانی با بیان اینکه افراد علاقه‌مند به همکاری در اجرای پنجمین رویداد جایزه مصطفی(ص) می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی بنیاد نخبگان استان اصفهان مراجعه کنند، افزود: همیاران می‌توانند به پیشبرد امور اجرایی و مدیریت برنامه‌های تدارک دیده شده برای مهمانان و دانشمندان خارجی در طول یک هفته حضور آنها در اصفهان کمک کنند.


او با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های هوش مصنوعی اصفهان همزمان با رویداد جایزه مصطفی(ص) گفت: رقابت‌های هوش مصنوعی اصفهان (IAI) به میزبانی بنیاد ملی نخبگان اصفهان و به‌منظور به‌کارگیری هوش مصنوعی در حل چالش‌ها و مسائل واقعی کشور بویژه اصفهان برگزار خواهد شد.


پنجمین دوره اعطای جایزه علم و فناوری مصطفی (ص)،مهر ۱۴۰۲ با حضور مسوولان علم و فناوری، دانشمندان و فناوران، اصحاب رسانه و نقش‌آفرینان زیست‌بوم علم و فناوری جهان در اصفهان برگزار خواهد شد.


هفته جایزه مصطفی (ص) هر ۲ سال یک‌بار همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم در هفته وحدت برگزار می‌شود و پنجمین دوره آن امسال دهم مهر برگزار خواهد شد.


این جایزه در هر دوره در سه حوزه تخصصی فناوری ارتباطات و اطلاعات، علوم زیستی و پزشکی و نانو و یک حوزه عمومی یعنی سایر علوم اعطا می‌شد که در این دوره یعنی دوره پنجم حوزه عمومی به گروه علوم پایه و مهندسی تغییر کرده است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.