سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد سامانه کابوک برای تنظیم و نظارت دقیق بر بازار مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ایجاد سامانه کابوک برای تنظیم و نظارت دقیق بر بازار مرغ در این استان خبر داد.

سید عماد شاهرخی در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با دستور کار تهیه و توزیع گوشت مرغ، اظهار داشت: برگزاری این قبیل جلسات باعث می‌شود تا نقاط ضعف شناسایی و در راستای رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار مرغ لازم است تا تقسیم کار صورت گیرد و رؤسای مراکز نیز پای‌کار باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: رؤسای مراکز، مسئولین امور دام، دامپزشکی، تنظیم بازار و… پای‌کار باشند و برای آن‌ها کلاس آموزشی برگزار شود تا در راستای نظارت و بازرسی از کشتارگاه، توزیع و عرضه مرغ فعالیت خود را آغاز کنند و بازرسی به‌صورت هدف‌مند و بادقت نظر و جزئیات بیشتری صورت گیرد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سامانه «کابوک» نیز اشاره کرد و گفت: برای این سامانه برنامه‌ریزی و تلاش‌های زیادی صرف شده است و باید خروجی آن به مجموعه سازمان جهاد کشاورزی کمک کند.

وی افزود: اصل سامانه «کابوک» نیاز ضروری است و حداقل‌هایی را در اختیار قرار می‌دهد؛ اما لازم است ارائه اطلاعات از طریق این سامانه به حداکثر برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تأکید کرد: تولید، عرضه، توزیع و فروش مرغ باید از طریق سامانه «کابوک» انجام شود و در صورتی که هر یک از این موارد در این سامانه ثبت نشود با افراد خاطی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.