سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جنبش‌های فلسطینی به عملیات ضد صهیونیستی تل‌آویو

جنبش جهاد اسلامی و حماس انجام عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو را تبریک گفتند.

جنبش حماس در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی امروز در تل‌آویو اعلام کرد که ضربات مقاومت به رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی ادامه دارد و این بر آمادگی ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و به شکست کشاندن طرح ساخت معبد کذایی صهیونیستی  تاکید دارد.

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات‌های روزانه مقاومت در راستای اثبات عملی معادله پاسخ مقاومت به جنایات دشمن و شهرک‌نشینان اشغالگر علیه ملت و مقدسات فلسطین انجام می‌گیرد.

قانوع گفت: به تمامی دلاورمردان مقاومت که در سرتاسر کرانه باختری به دشمن اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست ضربه وارد می‌کنند تا عزم خود بر ادامه مقاومت و حمایت از مسجد الاقصی را به نمایش بگذارند، سلام و درود می‌فرستیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عملیات تیراندازی امروز در تل آویو را تبریک گفته و اعلام کرد که عملیات تل آویو پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران بود.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: این عملیات تأکیدی بر وحدت میادین و ادامه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی و پاسخی طبیعی به جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری بود.

ساعتی پیش منابع صهیونیستی از وقوع عملیات تیراندازی در مرکز تل‌ آویو و زخمی شدن چند شهرک‌‌نشین خبر دادند. عملیات تیراندازی در تل آویو با یک قبضه کلت کمری انجام شده است. برخی منابع اعلام کردند که مجری عملیات تیراندازی در تل آویو یک جوان فلسطینی ۱۹ ساله بوده است. منابع رسمی هنوز خبر شهادت او را تأیید نکرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.