سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی ؛

توجه به مباحث محتوایی لازمه حوزه تبلیغات است

استاندار خراسان جنوبی گفت: لازم است در در حوزه تبلیغات علاوه بر پرداختن به موضوع‌های سخت‌افزاری به مباحث نرم افزاری و محتوایی نیز بپردازیم.

 قناعت استاندار خراسان جنوبی  در همایش استانی دست اندرکاران برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌ها گفت: شرح وظایف همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها در قانون مشخص است که در بعضی به طور کامل اجرا می‌شود و در بعضی به دلایلی این طور نیست.

او  بر افزایش سطح تعاملات در استان تأکید کرد و افزود: هر چه سطح تعاملات در استان بیشتر باشد توفیقات بیشتری رقم خواهد خورد.

به گفته قناعت؛ دستگاه‌های اجرایی در کنار وظایف تخصصی، وظایف عمومی نیز بر عهده دارند که همان تعاملات هم‌افزایی بین یکدیگر است.

استاندار با تأکید بر اینکه اکنون تبلیغات حرف اول را در دنیا می‌زند، بیان کرد: نظام سلطه و آمریکا اکنون استفاده‌ای که از هالیود و امپراطوری رسانه‌ای می‌برد به مراتب بیشتر از ناو‌ها و جنگ‌افزار‌های نظامی است.

او با بیان اینکه دشمن بسیار هنرمندانه به امر تبلیغات می‌پردازد و ما هم باید در این موضوع هنرمندانه عمل کنیم، ادامه داد: بخشی از دغدغه‌ها و کمبود‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به سطح کلان کشور منتقل و پیگیری شود و با چانه‌زنی ردیف اعتباری بگیرد، اما بخشی از درخواست‌ها و دغدغه‌های این شورا از جمله صوت مراسم در سطح استان قابل حل و پیگیری است.

قناعت با اشاره به تکالیف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متذکر شد: انتظار این است که سطح موضوعات این شورا تغییر یابد و بیشتر به مباحث محتوایی پرداخته شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در تبلیغات هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم و فاصله داریم، افزود: ورود به حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی با برنامه‌های تبلیغی و تبیینی باید وسیع‌تر شود.

او  تصریح کرد: استقرار نیرو‌های انسانی مؤمن، متدین، کاردان و انقلابی در مدیریت‌ها حائز اهمیت است و می‌تواند در حوزه تبلیغات بسیار مؤثر باشد.

قناعت در پایان تأکید کرد: در مسئله تبلیغات باید بیشتر در حوزه نرم افزاری و تولید محتوا ورود پیدا کنیم و برای اینکه این محتوا‌های تولیدی به منصه ظهور برسد و اجرایی شود باید نیرو‌های انقلابی و کاربلد و دلسوز در مدیریت‌ها استقرار یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.