سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوزهای آزمایشگاه خاک از طریق درگاه ملی مجوزها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تمامی مجوزهای آزمایشگاه خاک طی چند ماه گذشته از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است‌.

مجید کیانپور در نشست خبری گفت:  در پروژه‌های عمرانی باید برای مقوله کیفیت و تضمین کیفیت برنامه‌ریزی شود. در سال های گذشته به طور میانگین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک میلیون و ۴۰۰هزار آزمایش را در سال انجام می داد.

به گفته مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانيک خاک،  سال گذشته حدود ۳ میلیون آزمایش در این شرکت انجام شد و امسال برنامه رسیدن به  ۴ میلیون آزمایش در دستور کار قرار دارد.

او می گوید: در چند سال اخیر ۱۷۰ آزمایش به سبد کاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه شده است، در حوزه کیفیت پروژه‌های عمرانی همه خدمات را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه طی یکسال اخیر ۷۰ هزار متر حفاری مطالعات ژئوتکنیک انجام شده است، اضافه کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، برای حدود ۷۷ هزار کیلومتر محورهای اصلی و فرعی کشور در رابطه با نگهداری و مباحث مربوط به آن پایش صورت گرفته است.

او گفت:  با اتصال به درگاه ملی مجوزها از چند ماه پیش تمامی مجوزهای صدور آزمایشگاه خاک از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
سهام این شرکت دولتی باید در بورس عرضه شده و به بخش خصوصی واگذار شود