سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای روکش آسفالت در راه‌های مازندران

۷۷ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های مازندران اجرا شد.

مهرداد زمانی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ۷۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان از ابتدای امسال تا پایان تیر اجرا شد.

او افزود: در این مدت ۵۶ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی در سطح محور‌های مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان و همچنین اجرای ۱۵ و نیم کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در شرق استان و ۵ و نیم کیلومتر روکش حفاظتی اسلاری سیل در محور ساری به جویبار اقدام گردیده است.

زمانی گفت: اجرای ۵۳ هزارو ۳۰۰ متر درزگیری و ۱۵ هزار و ۷۲۰ تن لکه گیری در برخی از محور‌های استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی) در این چهار ماه اقدام گردیده است.

او افزود: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های استان، نسبت به استفاده از ۷۰۳ تن آسفالت سرد اقدام لازم انجام پذیرفت.

زمانی گفت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، در قالب ۳ قرارداد، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های غرب، مرکز و شرق اقدام گردید.

او افزود: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.