سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رزمایش اقتدار دریایی سپاه چه گذشت + فیلم

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی برگزار شد.

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح و مقامات محلی از بامداد امروز (چهارشنبه) در جزیره بوموسی آغاز شد.

این رزمایش با نام «سردار شهید اسحاق دارا» و با هدف «نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی رزمی نیروی دریایی سپاه در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی» و اجرای تمرینات و وضعیت‌های متنوع توسط یگان‌های رزمی عملیاتی، شناوری، موشکی، پهپادی، هوادریا، جنگال، واکنش سریع، گردان‌های امام حسین (ع) استان هرمزگان و بسیج دریایی با پشتیبانی هوایی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

به‌کارگیری پرنده‌ها و شناور‌های بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی، الحاق سامانه موشکی قدیر و موشک فتح مجهز به هوش مصنوعی، تجهیز شناور‌های جدید سپاه به موشک‌هایی با برد ۶۰۰ کیلومتر و همچنین عملیاتی‌شدن یگان ویژه دریایی شهید حججی جزو مهم‌ترین بخش‌های این رزمایش بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار .
۱۰:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر دانشمندان مهندسان دکتران اساتید عالمان نخبه های مومنین ایرانی و دلاور مردان مرد میدان‌های حق علیه باطل شیر زنان و شیر مردان غیور دلاور که برای ایران اسلامی عزیزمان قدرت اقتدار ثروت عزت غرور می آفرینند شما خوبان باعث افتخار موباهات ایرانیان بوده و هستید خواهید بود ، ایران اسلامی عزیزمان ابرقدرت بلاشک منطقه خلیج فارس و جهان اسلام است چرا که قدرت بدست آورده اش از صفر تا صدش بومی سازی و متکی بر توان داخلی خودش است بدون وابستگی به ابرقدرتهای غربیها و شرقیها و شمالیهای کشورش است . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .